Rabu, 21 Januari 2009

HJ MARLBORO PECAH BELAHKAN RAKYAT PERAK

Rabu, 21 jan 2009- satu lagi kenyataan telah dikeluarkan oleh zahid hamidi di dalam Berita Hairan yang bertajuk " KETUA JABATAN DILARANG HADIRI MESYUARAT DI PERAK". dalam kenyataan tersebut dia telah menyatakan

1)Ketua jabatan kerajaan persekutuan tidak dibenarkan menghadiri sebarang mesyuarat atau majlis kerajaan negeri
2)tidak mengiktiraf cop rasmi pengerusi JKKK dan pebghulu dalam berurusan dengan kerajaan persekutuan.
3) tindakkan akan diambil jika ada pegawai dari kerajaan persekutuan yang memberi komitmen dengan keraaan negeri.

keadaan ini lebih zalim dari yahudi kerana kenyataan ini akan memecah belahkan rakyat perak. sepatutnya rakyat Perak beruntung kerana akan mendapat perhatian dari kerajaan negeri dan persekutuan. tetapi sebaliknya zahid hamidi menghalang sebarang kerjasama antara agensi kerajaan negeri dan persekutuan. ini la yahudi Malaysia.

kalau itu yang dia mahukan, balik Bagan Datok la, semua borang atau pengesahan zahid sendiri yang buat. apa yang telah dilakukannya ini akan menghalang kebajikan rakyat, sudah terang2 JKKP tu pertubuhan haram dan tidak mendapat perkenan DYM Sultan Perak tetapi memaksa rakyat menggunakan khidmat JKKP. Secara terang2 zahid mengingkari titah sultan.

dah la buat fitnah mengenai isu KEMAS, sekarang nak tunjuk lagak macam PM. persoalannya siapa zahid yang nk keluarkan arahan serta merta ni????? ke nk melobi pemilihan mac nanti..... tu yang nak tunjuk power.



1 ulasan:

TK Lau berkata...

zahid babi hutan.. pi mampus lah... 2012 kalah teruk di bagan dato..