Isnin, 26 Oktober 2009

"BATON" PENGERUSI PARTI KEADILAN RAKYAT DI PERINGKAT NEGERI DIROMBAK


PKR telah membuat beberapa perubahan kepada kepimpinan PKR di peringkat negeri bagi memantapkan lagi gerak kerja parti.

Pengerusi PKR Sabah kini beralih tangan kepada Thamrin Zaini bagi menggantikkan Azmin Ali, manakala di Sarawak pula, Baru Bian mengambil alih baton Pengerusi PKR Sarawak daripada Mustafa Kamil Ayub.

Pelantikan mereka yang merupakan anak jati Sabah dan Sarawak, diharapkan dapat menjadikan PKR lebih mantap dan diterima oleh masyarakat di sana.

Mustafa Kamil Ayub yang dahulunya pengerusi pkr di Sarawak, telah dipilih sebagai Pengerusi PKR Perak bagi menggantikkan Hj Osman. Don't worry... kita bagi dia chance tapi sekiranya dia buat 'slack', kita hentam dia. Yang dia buat betul atau baik, kita sokong tapi kalau dia lari daripada landasan, kita tegur dan beri kritikan membina. Tapi.... kalau pemimpin yang telah dipilih ego, degil dan besar kepala, kita kempen untuk nyahkan dia melalui tulisan-tuliasan kita. Kita dedahkan kelemahan-kelemahan dia sehingga dia tersingkir.

So, for the time being, kita terima apa yang diberikan kepada kita dengan harapan Mustafa Kamil Ayub akan membawa perubahan yang positif kepada usaha untuk memantapkan PKR Perak.

Tiada ulasan: