Ahad, 14 Jun 2009

ZAMRY HARAM MEMPEKUDA RAKAN MUDA DAN BELIA.






7 JUN, MANJUNG - Hari Belia 2009 Peringkat Negeri Perak yang diadakan di stedium Manjung telah dieksploitasi sepenuhnya oleh kerajaan haram UBN. Ini jelas menunjukkan tindakan terdesak Zamry haram dalam meraih sokongan anak muda, sedangkan rata2 yang hadir pada hari tersebut adalah dari rakan muda(diangkut dengan bas dari setiap daerah) dimana mereka belum layak untuk mengundi.

Didalam majlis tersebut tidak kelihatan apakah pentingnya banner2 yang terdapat gambar zamry haram dan kata2 yang kononnya menyatakan sokongan. Ataupun banner2 yang dibawa rakan muda telah ditaja oleh pihak2 tertentu????

Amat menyedihkan apabila dilihat rakan muda dan belia Perak diperalat oleh UBN. Anak muda sepatutnya diberikan ruang dan peluang yang luas dalam sambutan hari belia. Sebaliknya anak muda yang ingin berpersatuan dipaksa berpolitik gara2 UBN Perak.Adakah anak muda perlu berpolitik dalam semua benda??? Inilah budaya UBN..... Inilah tindakkan tidak bertanggungjawab Zamry haram. Rata2 belia pada hari tersebut tidak berpuas hati dengan apa yang terjadi.

Tiada ulasan: